Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с алфа ГТ 2.0ЖТС

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с алфа ГТ 2.0ЖТС

    Здравейте колего.Наскоро се сдобих с алфата 2.0 ЖТС ГТ.Има някакъв сериозен проблем колата.Отначало колата беше добре,от време на време придурпваше леко кум 2500оборота и почваше да свети лампата,на контрол система,след което изчезваше отново,с времето проблема се задълбочи.Първо се стоппи 4та бобина,смених я,после ведната след това се стопи и 3та бобина,смених и нея,двигателя си потриса на спрял ход в ниските.видях акумулатора,беше 45 ампера,помислих че там е проблема.Смених го с 64 ампера,2-3 седмици колата нямаше проблем нито придурпване нито лампата светеше,след което отново същото положение и дори почна да става по-зле лампата свети постоянно,като при придърпване,което стана по-голямо от преди,сега придърпва и в ниските лапмпата премигва и след това се успокоява но свети,след 10 минути пак така,понякога не придърпва,понякога е зле.Прозорците се вдигат на етапи.Като карам с 120 и тръгна да вдигам прозореца,таблото ми гъсне двигателя заглъхва музиката изчезва,не хваща добре радио,понякога при вдигане на прозореца,започват да светят ЕБД разни други лампи,след това изчезват,при вдигане фаровете примигват,понякога и без да пипам прозорците фаровете мигат,лампата в купето също.Моля ви помогайте.Смених свещите оказа се че не е от тях,динамото показва че зарежда на 14 и нещо.понякога немога да заклуча колата,когато е показала аномалии,качвам се вкарвам ключа някаъв шум зад таблото тракащ се получава пише имобилайзер,алармата започва да титка ключа отчита като натискам но не спира алармата и не отключва.премигва таблото пише имобилайзер.Върта ключа колата пали,понякога не.Карам примерно няма видими проблеми,гъса я,след 2 минути се качвам въртя ключа и все едно няма ток,дори и не завърта вадя ключа вкарвам и паля,като това стана точно пред Бобо.Момчетата там я гледаха казаха че не би трябвало да е от компютъра там видяхме че акумулатора е 45 ампера.на компютър показва грешка в 1ва бобина,но там нено каза да не я пипам че си работи.Моля някакви мниеня.Пак казвам като смених акумулатора си остана само тресенето на двигател,което дори беше по спокойно и след 2 седмици отново ДРОБ

    ---------- Post added at 12:10 ---------- Previous post was at 12:07 ----------

    Това с имобилайзела започна да го прави наскоро,преди въобще не го правеше

  • #2
    Първоначално публикувано от balukchiev Покажи съобщение
    Здравейте колего.Наскоро се сдобих с алфата 2.0 ЖТС ГТ.Има някакъв сериозен проблем колата.Отначало колата беше добре,от време на време придурпваше леко кум 2500оборота и почваше да свети лампата,на контрол система,след което изчезваше отново,с времето проблема се задълбочи.Първо се стоппи 4та бобина,смених я,после ведната след това се стопи и 3та бобина,смених и нея,двигателя си потриса на спрял ход в ниските.видях акумулатора,беше 45 ампера,помислих че там е проблема.Смених го с 64 ампера,2-3 седмици колата нямаше проблем нито придурпване нито лампата светеше,след което отново същото положение и дори почна да става по-зле лампата свети постоянно,като при придърпване,което стана по-голямо от преди,сега придърпва и в ниските лапмпата премигва и след това се успокоява но свети,след 10 минути пак така,понякога не придърпва,понякога е зле.Прозорците се вдигат на етапи.Като карам с 120 и тръгна да вдигам прозореца,таблото ми гъсне двигателя заглъхва музиката изчезва,не хваща добре радио,понякога при вдигане на прозореца,започват да светят ЕБД разни други лампи,след това изчезват,при вдигане фаровете примигват,понякога и без да пипам прозорците фаровете мигат,лампата в купето също.Моля ви помогайте.Смених свещите оказа се че не е от тях,динамото показва че зарежда на 14 и нещо.понякога немога да заклуча колата,когато е показала аномалии,качвам се вкарвам ключа някаъв шум зад таблото тракащ се получава пише имобилайзер,алармата започва да титка ключа отчита като натискам но не спира алармата и не отключва.премигва таблото пише имобилайзер.Върта ключа колата пали,понякога не.Карам примерно няма видими проблеми,гъса я,след 2 минути се качвам въртя ключа и все едно няма ток,дори и не завърта вадя ключа вкарвам и паля,като това стана точно пред Бобо.Момчетата там я гледаха казаха че не би трябвало да е от компютъра там видяхме че акумулатора е 45 ампера.на компютър показва грешка в 1ва бобина,но там нено каза да не я пипам че си работи.Моля някакви мниеня.Пак казвам като смених акумулатора си остана само тресенето на двигател,което дори беше по спокойно и след 2 седмици отново ДРОБ

    ---------- Post added at 12:10 ---------- Previous post was at 12:07 ----------

    Това с имобилайзела започна да го прави наскоро,преди въобще не го правеше
    Като за начало замери колата за утечка Качвам ти една снимка от нета.
    Attached Files
    sigpic
    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

    Comment


    • #3
      Или хлабава маса

      Comment


      • #4
        Поддържам колегата ZaRoo. Търси хлабава връзка на акомулатора по клемите или маси по купето.
        Alfa Romeo 156 SW 122kW 2004 DISTINCTIVE
        Lancia Y 1,2 8V 60к.с. 2001g. - на щерката
        Skoda 100S-в пенсия и КлиоI,1,4 Energy-продадено Opel kadet 1,3 LS sedan 1989 44kW 4 скорости-по неволя-пръдливия Ханс-продаден 0878316296и 0893569553

        Comment


        • #5
          Благодаря за мненията.Ходих при жичкаджия каза че няма хлабави маси,клемите са ок,няма спукани маркучи,каза че е динамото,и че като колата загрее и почнат да работят фарове,климатроник радио,не дава достатъчно ампераж и прави грешки,това възможно лие,при положение че не карах колата 2 дни докато я закарам да ми свалят динамото,и като се качих нямаше проблем нито с прозорците и като цяло с тоците.Но както и да е дадох динамото за поправка...ще видим какво ще се получи.Въпросът ми е:Възможно ли е тресенето в двигателя и придърпването да са от динамото...или има някакъв механичен проблем.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от balukchiev Покажи съобщение
            Благодаря за мненията.Ходих при жичкаджия каза че няма хлабави маси,клемите са ок,няма спукани маркучи,каза че е динамото,и че като колата загрее и почнат да работят фарове,климатроник радио,не дава достатъчно ампераж и прави грешки,това възможно лие,при положение че не карах колата 2 дни докато я закарам да ми свалят динамото,и като се качих нямаше проблем нито с прозорците и като цяло с тоците.Но както и да е дадох динамото за поправка...ще видим какво ще се получи.Въпросът ми е:Възможно ли е тресенето в двигателя и придърпването да са от динамото...или има някакъв механичен проблем.
            Ами то беше логично. След като си сменил акумулатора е нямала проблеми 2 седмици. После пак е почнала да прави парчета. Явно е, че нещо го умаря.
            Тресене и аз съм имал от слаб акумулатор.
            sigpic
            156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
            "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

            Comment


            • #7
              alfaromeo 2.0жтс

              Здравейте,сменено бе релето на на динамото,но проблема си е същият колата придърпва дори като сложих бензин неискаяе да запали,двигателят си тресе.Незнам кво да правя вече...Дали нее компа или някакъв механичен проблем или да търся проблема в тоците не разбирам...наистина...

              Comment


              • #8
                Колата има проблем с маса на купето и мотора вероятно, като начало смени сервизаБобина се топи от слаба маса, а и проблемите със зареждането пак водят натам
                Last edited by Mury; d.m.y г., 19:29.
                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                Comment


                • #9
                  Благодаря.След като изчистиха греш ките на компа,колата видимо се пооправи,двигателят не тресе толкова,стрелката на оборотите седи между 800 900 не трепери толкова,но отново играе леко,но по рядко,реално колата има ток,прозорците се вдигат добре.Защо когато тръгна надоло,и изключа от скорост колата леко повдига оборотите от време на време.Усещам че колата е по-добре,не отчита грешки,ще я покарам и ще видим какво ще излезе.За момента е доста по-добре.Но пак казвам им леко но значително по-леко тресене на двигателя,което се усеща по рядко.Дава грешка в първа бобина отново,но пъва бобина работи,като я проверихме,но за момента не е отчело никаква грешка нито в бобина нито където и да било.Дано всичко се оправи,все пак ще отида да изчистят дроселовата клапа,възможно е това леко играене на оборотите да е от нея,реално си работи,но мисля,че ще е хубаво да я почистя или пък да изчакам за нея?

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от balukchiev Покажи съобщение
                    Благодаря.След като изчистиха греш ките на компа,колата видимо се пооправи,двигателят не тресе толкова,стрелката на оборотите седи между 800 900 не трепери толкова,но отново играе леко,но по рядко,реално колата има ток,прозорците се вдигат добре.Защо когато тръгна надоло,и изключа от скорост колата леко повдига оборотите от време на време.Усещам че колата е по-добре,не отчита грешки,ще я покарам и ще видим какво ще излезе.За момента е доста по-добре.Но пак казвам им леко но значително по-леко тресене на двигателя,което се усеща по рядко.Дава грешка в първа бобина отново,но пъва бобина работи,като я проверихме,но за момента не е отчело никаква грешка нито в бобина нито където и да било.Дано всичко се оправи,все пак ще отида да изчистят дроселовата клапа,възможно е това леко играене на оборотите да е от нея,реално си работи,но мисля,че ще е хубаво да я почистя или пък да изчакам за нея?
                    Колега профила ти не е много попълнен но погледни в раздела с доверените сервизи и си избери един или питаи в форума за някой сервиз около твоя град ако няма там. Колата си иска компетентен майстор.Проблема ти е някъде по масите, аз смених акумулатор заради маса.Въртя ключа и едвам прецъкваше стартера, след смяната на акумулатора с нов(понеже предишния беше на 5г. и си викам той е) се оказа че пак не върти докато не си оправих масите, сега си имам 1 акумулатор резерва.
                    Поздрави!
                    Alfa romeo 156 2.4JTD 140HP

                    Comment


                    • #11
                      Профилът ти не е пълен, но явно си в София. Ако разполагаш с кабел за диагностика, може и сам да направиш някои проверки. Това, че не ти е светнал чека на таблото, не значи, че нямаш записани грешки в компа.
                      Ако ти пише грешка на първа бобина, смени и мястото напр. с трета и виж дали на трета ще изпише грешка. Ако изпише на трета, допускам че причината е бобина. Ако обаче пак пише грешка на първа, тогава може да са други причини, които индиректно да изписват бобина.
                      Jова за колебливите обороти - проверил ли си дали гофрирания гумен маркуч преди дрос-та клапа има дупки или цепнатини?
                      Най-добре иди в сервиз. Ама избери сервиз, в който освен че четат грешки , премахват и причините за тях.
                      Alfa Romeo 156 SW 122kW 2004 DISTINCTIVE
                      Lancia Y 1,2 8V 60к.с. 2001g. - на щерката
                      Skoda 100S-в пенсия и КлиоI,1,4 Energy-продадено Opel kadet 1,3 LS sedan 1989 44kW 4 скорости-по неволя-пръдливия Ханс-продаден 0878316296и 0893569553

                      Comment


                      • #12
                        Здравейте,ходих да проверят отново масите и всичко,момчето каза,че всичко е стегнато няма проблеми по масите,колата ок една седмица,снощи отново проблем,светна лампата на мотор контрол системата,след което десният ми прозорец отново започна да се вдига на части,докато левият е ок все още,започна отново да премига леко таблото и фаровете....вече незнам,ще отида да видя какви грешки е отчело,но най вероятно е 1ва бобина отново,която май работи попринцип...Да гофрирания маркуч е нацепен леко,но съм го залеппил с изолирбан засега,мисля си че е възможно дросела да е за почистване....От Петрич съм...така че не ми се ходи отново до София,а ако отида там дайте някакво мнение за качествен жичкаджия или нещо,или поне някой който има моя проблем,нека даде мнение,.....Възможно ли е акумулатора да е паднал след 2 седмици каране аз дори я карах доста дълго с този проблем,акумулатора да е сдал багажа при положение че го купих чисто нов преди 2 месеца
                        Last edited by balukchiev; d.m.y г., 11:36.

                        Comment

                        Working...
                        X